00:00
00:00
View Profile DaVeB0T
you win when your ego becomes so powerful it sucks your entire body into your anus thus transporting you to the dimension of flash mastery

I Like Men @DaVeB0T

29, Male

Enron

Virginia Common Wealth U

Chernobyl

Joined on 3/19/06

Level:
23
Exp Points:
5,600 / 5,880
Exp Rank:
0
Vote Power:
6.47 votes
Rank:
Police Captain
Global Rank:
3,626
Blams:
566
Saves:
1,837
B/P Bonus:
16%
Whistle:
Deity
Trophies:
3

Last post was too serious

Posted by DaVeB0T - October 12th, 2008


I still think NG is going straight down the shitter
Bububububububububut
Something I made in gimp
And Happy BDay Zeebmork u are now old enough to use NG

Last post was too serious


Comments (53)

Ho boy watch it get raped by resizing.

I got raped by an axe.

It was awsome.

Auwsum

I eat shit and its blue with acorns!@2

Thats how this poor man is feeling.

Happy birthday to whoever Zeebmork iz.

Yea man what a fag

I agree that NG is going down the shitter, considering what shit flashes you have submitted and actually passed through judgment.

Ehrhehrhehehehehehehehehehehehehr herhehrehhrhehrhrhehrherhrhehrrhr hrhehehrhehrhrhrhehrherhrherhehrh ehrhrhehrehrehrhehehrhehjrhreherh hrehrerhhrhhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrhe rhehrhherhrhehehrhrhrhherhrherhrh h
Ya its pretty pitiful but hilarious.

Hey n****r the hedgehog.

Love the naming system.

NG iz a whorible place good night folks.

gug

Agree with you. Wanna make out?

yeas

those are the lamest comments I have ever seen.
What is "ho boy watch it get raped by resizing"?
Please, explain EVERY COMMENT ON THIS PAGE RIGHT NOW.
I never even laughed once seeing those comments.

oka
It looked great until I uploaded it to NG.
And guguguguguguguguugguugugugugugg

i also found a spammer who i found in a collab spam under the name "n****r the hedgehog" i know it's just a name, but come on. it's insulting to our speedy little blue friend, and my best friend (who is black) thinks black people reffering to other black people as 'n***a'/'n****r' is completely offensive to the entire african american population.

lmao where did you find this

Get this Crap off of NG

GET OFF MY NEWGROUNDS

this is the lamest comment you'll ever see noobstamper!!!

hubba hubba hubba

hey i saw you said something like "lmao at the sprite artist saying waste of space"

I dont pretty much do sprite movies anymore (I made a satire recently but that shit doesnt count)

I am in anti sprite rehab. just to let you know. k see ya

If you read all the ridiculously long responses and serious shit in my last post, I dont have much against sprite artists and blah blah blah.

I dont feel like saying anything meaningful right now, I just lost a good alt.

Sup' nigs.

klang, klang, da-boom klang-klang

"lmao where did you find this"

<a href="http://mega48man.newgrounds.com/">http://mega48man.newgrounds.com/</a>

Error - Your comment was too short. Please add more and try again.

oh. lol okay. seeyas then

The only way I see NG going down the shitter, is because people like you keep submitting spam flash.

A new GuG forums if you want to join to rebuilg GuG <a href="http://z15.invisionfree.com/teh_glock_group/index.php">http://z15.invisionfree.com/teh_glock _group/index.php</a>

More Results